gattacas inet

Go down

gattacas inet

Post  Gattaca on Fri Jul 24, 2009 2:21 pm

cuz of my stupid inet i cant play PW atm so just wanted to tell u not that u kick me or somethin
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Mighthawk on Fri Jul 24, 2009 3:26 pm

lol dun worry gat. we wont kick you tht fast xD

Cool
avatar
Mighthawk
Admin

Posts : 24
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Almelo

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  aCpiiey on Fri Jul 24, 2009 3:48 pm

yeaa.. i got same prob >< i dc' like every 30 sec T__T' thats why im not on ~~ XD but imma go buy a new router i think? or whadever things called Razz
avatar
aCpiiey

Posts : 52
Join date : 2009-07-23
Age : 28
Location : The Netherlands

View user profile http://acpiiey.hyves.nl/

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  GothicLynn on Fri Jul 24, 2009 5:47 pm

lol wtf why would i kick you?
your my buddy ^^
+ bella's not guna be on for a week so im not touching inactives...
unless you piss me off and u deserve it
lol just dw bout it Cool
these smilies are weird ...
cherry sunny scratch monkey cat Embarassed What a Face
avatar
GothicLynn
Admin

Posts : 65
Join date : 2009-07-22
Age : 27
Location : NewYorkCity

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Mon Jul 27, 2009 2:32 pm

waaaa... still dunno when my inet finally works again Sad
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Tue Jul 28, 2009 2:04 pm

probably my inet works tonight... in bout 6 hours maybe
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Wed Jul 29, 2009 12:09 am

ok im sry guys, my inet s gonna take longer , still dont know why, but a friend of mine has studied pc shit, and hes gonna get the crap on my pc in right order again, and its gonna take a week -.-
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  thedeathguy on Thu Jul 30, 2009 2:35 am

Gat tell me whats wrong i might have a bash at it.
avatar
thedeathguy

Posts : 50
Join date : 2009-07-30
Age : 25
Location : Stirling

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  GothicLynn on Fri Jul 31, 2009 2:42 am

oh dw gatt my net isnt guna work either,
soooooooo ima spam forums Twisted Evil
Lolsz. oh and i wont be on in the weekend....
probs but w/e
u guys have like 1 more week with me ENJOY IT!


bounce
avatar
GothicLynn
Admin

Posts : 65
Join date : 2009-07-22
Age : 27
Location : NewYorkCity

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  thedeathguy on Fri Jul 31, 2009 3:04 am

What is wrong with everyones Internet. Question
avatar
thedeathguy

Posts : 50
Join date : 2009-07-30
Age : 25
Location : Stirling

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Fri Jul 31, 2009 1:00 pm

ok -.- now i know whats wrong -.-... i got a SUPER-VIRUS ... (muahahaaaa)...xD... no just jking... but still got a hard and strong virus and i gotta install system new... but dont have the cds... so i have to wait till tuesday probably -.-
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  GothicLynn on Fri Jul 31, 2009 3:30 pm

oh mine is never guna work.
especially with that patch
12 hrs 2 download with my internet ^.^
soooooooooooooooooooo
bye Sad
avatar
GothicLynn
Admin

Posts : 65
Join date : 2009-07-22
Age : 27
Location : NewYorkCity

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Fri Jul 31, 2009 3:45 pm

noooooo u cant leave us =( Sad
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  AbaddonX on Fri Jul 31, 2009 4:18 pm

GothicLynn wrote:oh mine is never guna work.
especially with that patch
12 hrs 2 download with my internet ^.^
soooooooooooooooooooo
bye Sad

manual patch is faster Razz
avatar
AbaddonX

Posts : 28
Join date : 2009-07-23
Age : 26
Location : Massachusettes

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  thedeathguy on Fri Jul 31, 2009 4:53 pm

If its viruses then just go to free downloads.com and get AVG that should stop them. Also if you can get firefox internet broswer. P.S. Don't use nortan anti virus as it can't do anything.
avatar
thedeathguy

Posts : 50
Join date : 2009-07-30
Age : 25
Location : Stirling

View user profile

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Sat Aug 01, 2009 2:08 am

i had used avira antivir and avast... were both deactivted and i dindt know -.-
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Gattaca on Wed Aug 05, 2009 12:23 am

MUHAHAHA!!!! my inet is back Very Happy:D:D... tomorrow or in the next 2-3 days ill install pwi new an download the whole crap and ill be ingame soon Very Happy
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

Re: gattacas inet

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum