Favorite Stuff

Go down

Favorite Stuff

Post  Gattaca on Thu Jul 23, 2009 11:41 pm

food: pizza and spaghetti Razz
film: lord of the rings, pirates of the carabean, harry potter, star wars
book: lord of the rings, the mists of avalon
band: Amon amarth
hmm... no idea... just write ur favorites down... maybe u have more ideas than me
avatar
Gattaca
Admin

Posts : 56
Join date : 2009-07-22
Age : 26
Location : Germany, near Frankfurt

View user profile http://lostones.ingoo.us

Back to top Go down

.

Post  aCpiiey on Thu Jul 23, 2009 11:54 pm

Oeeee xD ..

I likee Cupcakes, Maccie, Chipsss, Candy, ICECREAMSS <3333 wh0aaaaa BEN & Jerry + Haagendasz ,.. No0dless =3
Favourite aCtor ~~ Nicolas Tse.. so prettyy <33 Film~## ALOT :O.. Lol xD too loong to make a list xD Bo0kss i dont read xD and uhm xD Fav. SexPosee TURTLEE Razz Jk Jk xD
I <3 alien
avatar
aCpiiey

Posts : 52
Join date : 2009-07-23
Age : 28
Location : The Netherlands

View user profile http://acpiiey.hyves.nl/

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  GothicLynn on Fri Jul 24, 2009 2:13 am

i like ...
dude idk wtf im doing
the screen is like moving to much and i cant keep up
Fav movie = Clerks 2
FKING HILARIOUS U HAVEEE TO WATCH
Book - City of Ashes, City of Bones and City of Glass by Cassandra Clare
Food = Lasagna!!
....
OMG ME AND SYL LOVE THE SAME TYPE OF ICECREAM!
avatar
GothicLynn
Admin

Posts : 65
Join date : 2009-07-22
Age : 27
Location : NewYorkCity

View user profile

Back to top Go down

..

Post  aCpiiey on Fri Jul 24, 2009 8:30 am

LoL XD . I used to be Syliqo xD ~~ but htis time my lil bro to0k my game name xD .. xD im Syru xD ~~=P but want some B&J? xD i havee ^^
avatar
aCpiiey

Posts : 52
Join date : 2009-07-23
Age : 28
Location : The Netherlands

View user profile http://acpiiey.hyves.nl/

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  AbaddonX on Fri Jul 24, 2009 9:05 am

im confused by what u just said Syru... i'm not an expert at decoding
avatar
AbaddonX

Posts : 28
Join date : 2009-07-23
Age : 26
Location : Massachusettes

View user profile

Back to top Go down

.

Post  aCpiiey on Fri Jul 24, 2009 9:44 am

Lol Lyn always call me Syl Razz ..
And Syliq0 .. was always my name at anygame~~ maple, left for dead, Sp, Cs xD only PW.. first time.. my brother asked me like 'sis.. what kinda name sh0uld i use.. i said u can use syliqO.. so.. now my lil bro = syliqO.. ' xD me is syru Razz arajie? xD
avatar
aCpiiey

Posts : 52
Join date : 2009-07-23
Age : 28
Location : The Netherlands

View user profile http://acpiiey.hyves.nl/

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  thedeathguy on Fri Jul 31, 2009 2:07 am

My fav game is SW battlefront.
Book. Probaly the old I am legend.
Film. i dunno hard to pick. the New Batman films the old indi films (not the 4th one) the lord of the rings trilogy. All the back the the future films.
Food. Same as lynn funnly enough. Lasagna
I like learning more about 40k warhammer as well. still ain't got any models so damn expensive.
avatar
thedeathguy

Posts : 50
Join date : 2009-07-30
Age : 25
Location : Stirling

View user profile

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  GothicLynn on Fri Jul 31, 2009 8:45 pm

....
dont steal my food
pft
i'll stab you with my ninja skillsz Mad

LOL
this is my face when im high Suspect
avatar
GothicLynn
Admin

Posts : 65
Join date : 2009-07-22
Age : 27
Location : NewYorkCity

View user profile

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  thedeathguy on Fri Jul 31, 2009 9:55 pm

....
dont steal my food
pft
i'll stab you with my ninja skillsz Mad


Ninjas have yet to kill thus far. So i think im ok. Plus why would i go to the US just to steal food when i can walk down the road?
avatar
thedeathguy

Posts : 50
Join date : 2009-07-30
Age : 25
Location : Stirling

View user profile

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  AbaddonX on Fri Jul 31, 2009 10:06 pm

ok here's what i got

fav game : halo,Gears1&2
Book. i dont rly read >_>
Film. uhm i saw numbers recently it was good but i rly dont have a fav but maybe i'd choose Highlander or braveheart
Food. SUSHI!!!!!!!!
avatar
AbaddonX

Posts : 28
Join date : 2009-07-23
Age : 26
Location : Massachusettes

View user profile

Back to top Go down

Re: Favorite Stuff

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum